1. Wprowadzenie
1.1. Podstawy prawne prowadzenia szkolenia specjalistycznego per-sonel Służby Uzbrojenia i Elektroniki./2/ Organizacja szkolenia i specyfika wymagań stawianych personelowi. Zasady bezpieczeń-stwa i higieny pracy.
2. Wojskowa baza szkoleniowa
2.1. Urządzenia szkolno-treningowe systemów uzbrojenia. Klasyfika-cja, wymagania i zastosowanie./2/ Przedstawiono klasyfikację i ro-dzaje urządzeń szkolno-treningowych systemów uzbrojenia, stoso-wane definicje i stawiane ogólne wymagania. Scharakteryzowano urządzenia w podziale na poszczególne działy i grupy sprzętu. Ca-łość uzupełniono zdjęciami urządzeń i ich podzespołów.
2.2. Urządzenia szkolno-treningowe systemów artyleryjskich./2/ Przedstawiono przykłady urządzeń szkolno-treningowych systemów artyleryjskich, ich przeznaczenie, opis i budowę, omówiono specy-ficzne wymagania stawiane takim urządzeniom. Całość uzupełniono zdjęciami urządzeń i ich podzespołów.
2.3. Urządzenia szkolno-treningowe wykorzystywane w szkoleniu strzeleckim./2/ Przedstawiono przykłady urządzeń szkolno-treningowych broni strzeleckiej, ich przeznaczenie, opis i budowę, omówiono specyficzne wymagania stawiane takim urządzeniom. Ca-łość uzupełniono zdjęciami urządzeń i ich podzespołów.
2.4. Inne systemy wspomagające szkolenie. Kierunki rozwoju urzą-dzeń szkolno-treningowych./2/ Przedstawiono przykłady urządzeń wspomagających użytkowanie urządzeń szkolno-treningowych sys-temów artyleryjskich i broni strzeleckiej, ich przeznaczenie, opis i bu-dowę. Omówiono urządzenia pozorowania pola walki i sprzęt pomoc-niczy, wspomagający proces szkolenia podczas ćwiczeń taktycznych, strzelań szkolnych i sprawdzających z broni ręcznej i maszynowej. Całość uzupełniono zdjęciami urządzeń i ich podzespołów.
Przedstawiono kierunki rozwoju urządzeń szkolno-treningowych sys-temów uzbrojenia, ich umiejscowienie w systemie symulacji pola wal-ki dla SZ RP, omówiono przykłady takich urządzeń, ich przeznaczenie i budowę. Oceniono dotychczasowe doświadczenia z użytkowania wybranych urządzeń. Określono prawdopodobne kierunki rozwoju i stawiane wymagania. Całość uzupełniono zdjęciami urządzeń i ich podzespołów.
3. Strzelnice wojskowe
3.1. Strzelnice wojskowe./2/ Klasyfikacja, charakterystyka, przeznacze-nie strzelnic garnizonowych i poligonowych obiektów szkoleniowych ogólna charakterystyka i przeznaczenie
3.2. Zasady konstrukcji podstawowych typów strzelnic wojsko-wych./2/ Konstrukcja strzelnic garnizonowych typu A,B i S. Podsta-wowe rozwiązania konstrukcyjne strzelnic garnizonowych i poligono-wych obiektów szkoleniowych. Projektowanie strzelnic.
3.3. Strefy bezpieczeństwa i ich weryfikacja./2/ Strefy bezpieczeństwa i strefy ochronne strzelnic i poligonowych obiektów szkoleniowych. Procedura dopuszczenia strzelnicy do użytkowania. Eksploatacja i atestowanie strzelnic.
3.4. Konstrukcja urządzeń zabezpieczających strzelnicę./2/ Podstawo-we rozwiązania konstrukcyjne przesłon, kulochwytów i zabezpieczeń bocznych.
4. Podstawy prezentacji
4.1. Materiały prezentacyjne./2/ Zasady stosowania materiałów prezenta-cyjnych. Charakterystyka prezentacyjnych materiałów podręcznych. Grafika prezentacyjna.
4.2. Metody prezentacji./2/ Istota, rodzaj i podział metod prezentacyjnych. Środki aktywizujące stosowane w prezentacjach. Analiza metod pre-zentacyjnych. Aranżacje pomieszczeń prezentacyjnych.
4.3. Przygotowanie i prowadzenie prezentacji./2/ Przygotowanie prezen-tera. Ogólna koncepcja prezentacji. Prowadzenie prezentacji. Postę-powanie w przypadku zakłóceń.
|