![]() |
adiunkt w jednostce Zakład Systemów Zarządzania
|

dr
Katarzyna Pawlak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
poniedziałek: 11.45-13.15
niedziela:
20.10.2019 godz. 13.15-14.00
24.11.2019 godz. 15.05-15.50
8.12.2019 godz. 15.05-15.50
12.01.2020 godz. 15.00-15.45
mail: pawlak.kolodziejska@gmail.com
Koordynowane przedmioty
2015/16Z - Analiza rynku WLOZXCNL-AR
2015/16Z - Analiza rynku WLOZXCSL-AR
2015/16Z - Podstawy zarządzania IOEWXCSI-POZ
2015/16Z - Podstawy zarządzania WTCNXCSI-PZ
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYIXCNI-PZa
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYIXCSI-PZ
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYIXWSI-PZ
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYKXCNI-PZ
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYKXCSI-PZ
2015/16L - Podstawy zarządzania WMTSTCSI-PZ
2015/16L - Praktyka zawodowa WLOZXCNL-PrZ
2015/16L - Praktyka zawodowa WLOZXCSL-PrZ
2016/17Z - Podstawy zarządzania WELEXCNI-PZ
2016/17Z - Podstawy zarządzania WIGBIWSI-Pz
2016/17Z - Podstawy zarządzania WIGBXCNI-Pz
2016/17Z - Podstawy zarządzania WIGBXCSI-Pz
2016/17Z - Podstawy zarządzania WIGGXCNI-PZ
2016/17Z - Podstawy zarządzania WIGGXCSI-Pza
2016/17Z - Podstawy zarządzania WTCNXCSI-PZ
2016/17L - Analiza rynku WLOZXCSL-AR
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYIXCNI-PZa
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYIXCSI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYIXWSI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYKXCNI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYKXCSI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYKXWSI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WELDXCNI-PZ
2016/17L - Podstawy zarządzania WMTSTCSI-PZ
2016/17L - Praktyka zawodowa WLOZXCSL-PrZ
2016/17L - Przedsiębiorczość i zarządzanie III sem. WMTLAWSM-Piza
2016/17L - Przedsiębiorczość i zarządzanie III sem. WMTLSWSM-Piza
2017/18Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZBCSM-NSiMM
2017/18Z - Podstawy zarządzania WELEXCNI-PZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIBCSM-NMiTZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIBWSM-NMiTZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIDCSM-NMiTZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIDWSM-NMiTZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIGCSM-NMiTZ
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIGWSM-NMiTZ
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCCOWSI-PZ
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCCXCNI-PZ
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCCXCSI-PZ
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCNXCSI-PZ
2017/18L - Zachowanie konsumenta na rynku WLOZXCSL-ZKnR
2018/19Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZBCSM-NSiMM
2018/19Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZKCSM-NSiMM
2018/19Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-PM
2018/19Z - Podstawy zarządzania WTCCXCNI-PZ
2018/19L - Badania marketingowe WLOZICSL-BM
2018/19L - Badania marketingowe WLOZZCSL-BM
2018/19L - Podstawy marketingu WLOZXCSL-PM
2018/19L - Praktyka zawodowa WLOZICSL-PZ
2018/19L - Praktyka zawodowa WLOZZCSL-PZ
2018/19L - Zachowanie konsumenta na rynku WLOZXCSL-ZKnR
2019/20Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCSM-19Z1-NSMM
2019/20Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM
2019/20Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM
2019/20L - Badania marketingowe WLOZXCSL-84-BM
2019/20L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-19Z2-PWK1-K
2020/21Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCNM-19Z1-NSMM
2020/21Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCSM-19Z1-NSMM
2020/21Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM
2020/21Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM
2020/21L - Badania marketingowe WLOZXCNL-19Z4-BM
2020/21L - Badania marketingowe WLOZXCSL-19Z4-BM
2020/21L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP
2020/21L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-19Z2-PWK1-K
2021/22Z - Nowoczesne koncepcje i metody marketingu WLOZXCNM-21Z1-NKMM
2021/22Z - Nowoczesne koncepcje i metody marketingu WLOZXCSM-21Z1-NKMM
2021/22Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM
2021/22Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM
2021/22Z - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-19Z5-PWK3-K
2021/22L - Badania marketingowe WLOZXCNL-19Z4-BM
2021/22L - Badania marketingowe WLOZXCSL-19Z4-BM
2022/23Z - Badania marketingowe WLOZXCNL-21Z3-BM
2022/23Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-21Z3-BM
2022/23Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM
2022/23Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM
2022/23L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP
2023/24Z - Badania marketingowe WLOZXCNL-21Z3-BM
2023/24Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-21Z3-BM
2023/24Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-23Z1-PM
2023/24Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-23Z1-PM
2023/24Z - Zarządzanie sprzedażą i obsługa klienta/Sales Management and Customer Service (PL+ENG) - pwk WLOZXCNL-19Z3-PWK2-Z
2023/24L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP
2023/24L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-23Z2-PWK1-K
2023/24L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-23Z2-PWK1-K
2024/25Z - Badania marketingowe WLOZXCNL-23Z3-BM
2024/25Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-23Z3-BM
2024/25Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-23Z1-PM
2024/25Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-23Z1-PM
2024/25L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP
2024/25L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-23Z2-PWK1-K
2024/25L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-23Z2-PWK1-K
Prowadzone przedmioty
2015/16Z - Analiza rynku WLOZXCSL-AR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6), Wykład (grupa 7), Wykład (grupa 8), Wykład (grupa 9)
2015/16L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIBCSM-NMiTZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYIXCSI-PZ:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6), Wykład (grupa 7), Wykład (grupa 8), Wykład (grupa 9), Wykład (grupa 10), Wykład (grupa 11), Wykład (grupa 12), Wykład (grupa 13), Wykład (grupa 14), Wykład (grupa 15), Wykład (grupa 16), Wykład (grupa 17), Wykład (grupa 18)
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYIXWSI-PZ:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6)
2015/16L - Podstawy zarządzania WCYKXCSI-PZ:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6)
2015/16L - Praktyka zawodowa WLOZXCSL-PrZ:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2), Praktyka (grupa 3), Praktyka (grupa 4), Praktyka (grupa 5), Praktyka (grupa 6), Praktyka (grupa 7), Praktyka (grupa 8)
2016/17Z - Podstawy zarządzania WTCNXCSI-PZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2016/17L - Analiza rynku WLOZXCSL-AR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2016/17L - Podstawy zarządzania WCYIXCSI-PZ:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6), Wykład (grupa 7), Wykład (grupa 8)
2016/17L - Praktyka zawodowa WLOZXCSL-PrZ:
Praktyka (grupa 1), Praktyka (grupa 2), Praktyka (grupa 3)
2017/18Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZBCSM-NSiMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIBCSM-NMiTZ:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2017/18L - Nowoczesne metody i techniki zarządzania WCYIGCSM-NMiTZ:
Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCCXCNI-PZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017/18L - Podstawy zarządzania WTCNXCSI-PZ:
Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017/18L - Zachowanie konsumenta na rynku WLOZXCSL-ZKnR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6)
2018/19Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZBCSM-NSiMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/19Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZKCSM-NSiMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018/19Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2018/19L - Badania marketingowe WLOZICSL-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2018/19L - Zachowanie konsumenta na rynku WLOZXCSL-ZKnR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2019/20Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCSM-19Z1-NSMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2019/20Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5)
2019/20L - Badania marketingowe WLOZXCSL-84-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2019/20L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-19Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4)
2020/21Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCNM-19Z1-NSMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/21Z - Nowoczesne strategie i metody marketingu WLOZXCSM-19Z1-NSMM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2020/21Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2020/21Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4)
2020/21L - Badania marketingowe WLOZXCSL-19Z4-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2020/21L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020/21L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-19Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2021/22Z - Nowoczesne koncepcje i metody marketingu WLOZXCNM-21Z1-NKMM:
Laboratorium (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/22Z - Nowoczesne koncepcje i metody marketingu WLOZXCSM-21Z1-NKMM:
Laboratorium (grupa 1), Laboratorium (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2021/22Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2021/22Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 5)
2021/22Z - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-19Z5-PWK3-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021/22L - Badania marketingowe WLOZXCSL-19Z4-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2021/22L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/23Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-21Z3-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2022/23Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2022/23Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-19Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4)
2022/23L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022/23L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-19Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2023/24Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-21Z3-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2023/24Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-23Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2023/24Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-23Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 1001), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4), Wykład (grupa 1001)
2023/24Z - Zarządzanie sprzedażą i obsługa klienta/Sales Management and Customer Service (PL+ENG) - pwk WLOZXCNL-19Z3-PWK2-Z:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/24L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/24L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-23Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023/24L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCSL-23Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2024/25Z - Badania marketingowe WLOZXCSL-23Z3-BM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 4)
2024/25Z - Podstawy marketingu WLOZXCNL-23Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 1001), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 1001)
2024/25Z - Podstawy marketingu WLOZXCSL-23Z1-PM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3)
2024/25L - Badania rynku i opinii publicznej WLOZACNP-20Z2-BROP:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024/25L - Zachowanie konsumenta na rynku - pwk WLOZXCNL-23Z2-PWK1-K:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)